Геноцид «Управління Патрульної Поліції Львівської області» та «контролерів» ЛКП «Львівелектротранс» або ходимо без «масок»

Шановні львів’яни, читачі ці цікаві обставини не можуть бути залишенні без уваги сучасників.
Адже портретна характеристика злочину має іпостась втілену у людині, а цих персон необхідно знати.

“Нема нічого таємного, що не стало б явним” (ап.Марк 4:22; ап.Лука 8:17,Св.Письмо)

Отож, Львів і його справедливий світогляд, що базується на славетній історії ще з часів цивілізування права людини, як свідчать джерела, ще до офіційного започаткування від 17 червня 1356 року саме Магдебурського Права, Львів завше є колискою духовного насліддя Київської Руси (Хозарської Імперії).

Однак «тихою сапою» злочин, в формі демонізації шляхетних учинків, у запобіганню насилля, сьогодні культивується як у «комунальних установах» так і в стінах чи то застінках закладів, що іменують себе «правоохоронними органами» – поліцією.

Як стало відомо редакції, що 24 листопада 2020 року, близько обіду, пасажиром міського електротранспорту, було помічено, що працівники «комунальної установи» відкрито чинять грабунок пасажирів в громадському транспорті.
Отож, було помічено заскочивші «контролери» ЛКП «Львівелектротрансу», замість свого обов’язку попередньо повідомити водія про початок проведення контролю, пред’явивши своє службове посвідчення (пп.2 п.4.12 Наказ №329 від 09.10.2006р.), погнались за крокуючою по салоні неповнолітньою дитиною жіночої статі, як направлялась до компостера для компостування паперового квитка.
З використанням психоемоційного тиску на дитину, імовірний «контролер», як стало відомо редакції ім’я ФУРМАН ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА, зупинила в рухах дитину, яка вже протягнула руку для компостування квитка, згодом тихим але очевидно з застосуванням спеціальної психотехніки, утримувала дівчинку від її бажання здійснити дію для погашення придбаного в водія квитка за допомогою компостера.

За кілька мить, в підтримку першій добігає схожа «істота», яка,як описує очевидець подій, що ці, обоє, як примари з кінострічок про жахи, у суцільно вугільного кольору чорному однострою,наче це якесь примарне воєнізоване формування на кшталт «солдат-головорізів нарко-картелю»…
Де, «доїзджеюча» спільниця, пафосно витягнула якісь папірці та з усієї сили фізично обмеживши рух дитини,з одночасним застосуванням, не як способу висловлення своїх думок та застережень, що наче як належить представнику комунального господарства територіальної громади в цивілізованому суспільстві, а з криком, та як в народі кажуть «пащекуванням», вводять дитину в стан ошелешення, та от-от до сліз… не зрозуміло чого…

Однак, по при вереск та мовчазну,отетерілу дівчинку, стало зрозуміло, причину та намір оскаженілих «контролерів», усю ницість їх наміру. Який, як стало зрозуміло, полягав у спосіб «циганського навіювання» не дати пасажиру оплати свій проїзд, тим самим звинуватити у порушенні правил проїзду, щоб стягнути готівкою «штраф».

Правосвідомий пасажир, шляхетного вигляду та очевидно походження, як сказано у древніх
«Ви пізнаєте їх за плодами їхніми» (ап.Матея 7:16 Св.Письмо) спостерігаючи таке безчинство, не зважаючи на їх загрозливий вигляд та поведінку, зауважив цим тітотнькам, що в їх діях, присутні ознаки зловживання своїм становищем та зловживанням своїм службовим становищем, які є характерними до правової кваліфікації у кримінальному законодавстві. Попередивши про відповідальність за вже скоєне,наголосив про припинення чиненого, тобто, тримати в заручниках неповнолітню дитину.
Однак вказані «тітоньки» з очевидно заниженою мірою соціальної відповідальності, продовжили свій злочин.
Відтак вказаний пасажир, шляхетно запропонував дівчинці покинути місце з цими злочинницями, зробивши їй прохід протягнутою рукою, яку оскаженілі «пащекувальниці»,
що сили намагались відхилити,щоб не дати дитині вийти з під їх «влади вовкулаків», у відчинені двері транспорту зупинки що нагодилась.

Безумовно. що з боку «контролерів» в сторону шляхетного лунали «ріки» лайки, заперечення, обурення та звинувачень, на що, пасажир вже на кінцевій зупинці цим «поважним вартовим з контролю» у спокійній та врівноваженій манері роз’яснюючи норми чинного законодавства, одночасно вислуховував усі існуючі мовні «епітети» пекельного походження.

Слід зазначити, шановні гості,мешканці Львова, що так звані «контролери» ЛКП «Львівелектротранс», за умови якщо вони хвацько розмахуватимуть своїми пластиковими службовими посвідченнями разом з металевими жетонами, ототожнюючи себе з вказаним підприємством, що є в системі римського права юридичною особою,інакше кажучи, суб’єктом господарювання, в порядку вимог положення частини 2 статті 19 Конституції України зобов’язані надавати свої представницькі повноваження у формі належно оформленого довіреності/доручення яку регулює в главі 17, зокрема в статтях 237,238 Цивільного Кодексу України.
Доречі вказані «комунальники», все одно мають сумнівне походження, в силу вимог положення частини 1 стаття 8 Господарського Кодексу України.

Не отримавши незаконного зиску з жертви-дитини, «комунальні тітоньки» вирішили вдатись, очевидно до вже вибудуваної схеми помсти за перешкоджання у «їх законній діяльності», таким правосвідомим львів’янам. Викликавши своїх спільників з «Управління патрульної поліції Львівської області», які на диво прибули так швидко, за 12 хвилин.
Тоді як за схожих обставин, подій у літку 2020 року на зупинці електротранспорту, змурдованні хвилюванням батьки за неповнолітню доньку, здійснивши виклик для захисту порушеного права на номер 102, отримали оповідь про зайнятість поліції та корки. Вимушені були самостійно податись до «Галицького відділу поліції», давши змогу уникнути відповідальності «контролерам ЛКП «Львівелектротранс» уникнути відповідальності та залишити місце скоєння злочину. Таким чином наявні ознаки застосування подвійних стандартів.
Проте деталі цих подій, вже для окремої історії.

Які замість об’єктивного з’ясування усіх обставин, будучи по при їх небажання довідатись про справжні обставини справ, застосовуючи тиск та погрози, не заслуховуючи вимогу про обов’язок поліцейського забезпечити умови для можливості реалізації права голосу та заперечення чи спростування, вирішили примусово заволокти львів’янина в «правоохоронні» застінки, щоб вершити виконання вибудуваної злочинної схеми, спільно з «контролерами» , яких вони з гордістю іменували «колегами інспекторами комунального господарства».

Безумовно, що переважаюча більшість набраних у лави «УПП в Л/о» рекрутів, не мають навіть базових знань в сфері права, що при постановленні питання в сфері дотримання безумовних норм юриспруденції в аспекті верховенства прав та свобод людини через призму міжнародних договорів, які регулюють національні правові норми у правозастосовній практиці, заявлених свідомими людьми, як і в даній ситуації, зумовлює поліцаїв до вдавання словесного хитросплетіння,казуїстики, тобто, крючкотворства. З найгіршим його проявом на кшталт:
«А мені так командир взводу сказав!» або « Це у вас Конституція закон прямої дії, а тут, у нас інше законодавство!» тощо…


Отож згадані поліцаї, а саме «інспектор, лейтенант поліції» ГОРОН ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ (посвідчення серії ЛВП №097781,спеціальний жетон №0004640, видане 01.09.2020, дійсне до 01.09.2024), «інспектор,молодший лейтенант поліції» САМАРДАК МАР’ЯН ІГОРОВИЧ (посвідчення серії ЛВП №094979,спеціальний жетон №0174288,видане 06.08.2019. дійсне до 06.08.2023) викликавши для посилення свого остраху на незаконного взятого в заручники львів’янина, ще три екіпажі, що дивно і мабуть смішно, до «Галицького відділу поліції», ще таких як :
«командир взводу, старший лейтенант поліції» САВИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ФЕОІЛОВИЧ (посвідчення серії ЛВП №098011, спеціальний жетон №0002045, видане 22.09.2020, дійсне до 02.09.2024).

Та ще один поліцай, на фото з прикрити жетоном та увімкненим відео реєстратором,який не бажав себе ототожнити з «УПП в Л/о» чи то соромився «напарників», пояснюючи свою поведінку тим, що володіє істотним сумнівом у роботі «Прикордонної Служби України» та «Служби Безпеки України» в частині надійності кордону держави та вільного пересування територією Республіки України шпигунів ворогуючої країни…натякаючи на львів’янина як імовірного шпигуна.
Що є нічим іншим як посадовим злочином у частині приховування таких відомостей про шпигунів від компетентних органів,тобто,зрадою присязі та країні.
А якщо це був експромт для подавленя волі львів’янина в ролі заручника, то як мінімум злочин проти людини, в частині приниження честі та гідності, зловживання посадовим становищем.
Нехай це зверне увагу «Моніторингова група», прокуратура, ДБР.

Львів’янин, вбачаючи що його вимогу забезпечити явку слідчо-оперативної групи для документування та фіксації злочину, у спосіб повідомлення чергового «Галицького відділу поліції», з його слів, а також вдруге на 102, пообіцяли замість вимоги забезпечити СОГ, лише виїзд «Моніторингової групи» поліції, а самі фактично,з вибірковим застосуванням закону, забезпечили відібрання письмової у «контролера» заяви, про вчинення львів’янином на її думку, кримінального правопорушення, як згодом стало відомо, зі слів заявниці ФУРМАН ТЕТЯНИ МИКОЛАЇВНИ, що вона вагітна…

Доречі, львів’янин повідомив, що з цією вагітністю пов’язана кумедна і не дуже обставина.
Що під час волочення його «службовим авто поліцаїв», в салоні поліцай САМАРДАК М.І., та інша «тітонька» вмовляли львів’янина, надати можливість узяти на коліна вагітну або хоч поряд з собою посадити, на що останній не без іронії та остраху за власний шлюб відмовився.

Насправді, до чого не вдаються нинішні «правопохоронні органи» починаючи з захоплення нерухомого майна, як у відомій справі №461/5011/17 в межах кримінального провадження яке здійснювало «слідче управління прокуратури Львівської області» № 42017140000000251.

Вказані поліцаї, не утруднюючи свої здібності в частині дотримання норм законодавства,ухилившись від обов’язку зупинити злочин, узяли за основу свого виїзду на місце подій, порушення львів’янином умов карантину. Винісши постанову серії ГАБ №117864 від 24.11.2020р.

А тут саме кумедне, що поліцаї «встановивши» у своїх високоінтелектуальних розумових висновках в частині існування постанов «Кабінету Міністрів України», з яких редакції відомо,
з листа «Кабінету Міністрів України» за №17-20/2845 від 23 жовтня 2020 року,яким було надано архівну копію рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій “Про стан забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації , спричиненої коронавірусом COVID-19” від 10 березня 2020 року оформлене протоколом №2,зі змісту якого вбачається,що пунктом 2 цього рішення вирішено схвалити представлений «МОЗ» Алгоритм запровадження протиепідемічних заходів для запобігання поширенню COVID-19 в Україні та Комунікаційний план щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19.

З метою з’ясування змісту Алгоритму запровадження протиепідемічних заходів для запобігання поширенню COVID-19 та Комунікаційного плану щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19 до «Кабінету Міністрів України» як до органу яким затверджено Положення про Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій,було подано запит на інформацію з вимогою надати архівну копію оригіналу Алгоритму запровадження протиепідемічних заходів для запобігання поширенню COVID-19 та Комунікаційного плану щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19.
Відповіддю від «Кабінету Міністрів України» №17-20/2719 від 09 жовтня 2020 року надано лист «Міністерства охорони здоров’я»,разом з архівною копією оригіналу Комунікаційного плану щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19,останнім абзацом якого зазначено:
Використовувати маски необхідно тільки у випадку,якщо у вас є ознаки гострого вірусного захворювання,або якщо ви медик,який працює з пацієнтами. Маски можуть створити фальшиве відчуття безпеки.

З урахуванням того,що COVID-19,є гострою респіраторною хворобою спричиненою коронавірусом,що підтверджується змістом подання головного державного санітарного лікаря України щодо встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 яке надано відповіддю №05.1-14/17/1235/ЗПІ-20/1726 від 27 травня 2020 року,зміст вищевикладеного дозволяє констатувати беззаперечний юридично обґрунтований факт,що в масках зобов’язані знаходитись особи у яких є ознаки захворювання на COVID-19.

Зокрема,слід звернути увагу на пункт 3 Комунікаційного плану щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19 схваленого рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій “Про стан забезпечення санітарно- епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації,спричиненої коронавірусом COVID-19” від 10 березня 2020 року оформлене протоколом №2,яким зазначено
(витяг): «МОЗ» разом з головами обласних,Київської міської адміністрацій,а також із заінтересованими центральними органами виконавчої влади забезпечити неухильне виконання Алгоритму запровадження протиепідемічних заходів для запобігання поширенню COVID-19 та Комунікаційного плану щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19.

До «Кабінету Міністрів України» як до органу яким затверджено Положення про Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій,було подано запит на інформацію з вимогою надати перелік центральних органів виконавчої влади які заінтересовані в неухильному забезпеченні виконання Алгоритму запровадження протиепідемічних заходів для запобігання поширенню COVID-19 та Комунікаційного плану щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19.

Відповіддю від «Кабінету Міністрів України» №17-20/2926 від 30 жовтня 2020 року повідомлено,що:
За інформацією «Департаменту з питань безпеки життєдіяльності,охорони навколишнього природного середовища та агропромислового комплексу Секретаріату Кабінету Міністрів України»,відповідно до Протоколу №2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.02.2020 року (далі — Протокол),зокрема, «Міністерству охорони здоров’я» разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади доручено забезпечити виконання Алгоритму запровадження протиепідемічних заходів для запобігання поширенню COVID-19 та Комунікаційного плану щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19.
У зв’язку з вищевикладеним, Протокол було направлено для виконання,
зокрема, до:
-Міністерства юстиції України;
-Міністерства внутрішніх справ;
-Міністерства енергетики та захисту довкілля;
-Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства;
-Міністерства закордонних справ;
-Міністерства інфраструктури;
-Міністерства оборони;
-Міністерства освіти і науки;
-Міністерства розвитку громад і територій;
-Міністерства соціальної політики;
-Міністерства у справах ветеранів;
-Міністерства фінансів;
-Міністерства культури , молоді і спорту;
-Державної міграційної служби;
-Державної служби України з безпеки на транспорті;
-Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
-Державної служби України з надзвичайних ситуцій;
-Державної митної служби;
-Державного агентства водних ресурсів;
-Державного агентства лісових ресурсів;
-Державного агентства резерву;
-Державного космічного агентства;
-Державної інспекції ядерного регулювання;
-Національної поліції;
-Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації;

Окремо звертаю увагу,що виходячи зі змісту вищевикладеного та офіційних документів на основі яких викладено даний текст — особи які знаходяться у захисних (медичних) масках , є особами які мають ознаки захворювання на COVID-19 отже такі особи не мають права знаходитись у громадських місцях взагалі так як наражають мене на небезпеку захворіти на COVID-19 тому такі особи підлягають негайному лікуванню та негайній ізоляції (самоізоляції) від суспільства з метою недопущення розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, зокрема,особа яка знаходиться в масці повинна бути притягнута до кримінальної відповідальності так як наражає на небезпеку і намагається заразити інших громадян України.

Тобто, простими словами, поліцаї відповідно до офіційного документу, повинні притягувати до відповідальності лише хворих, адже хворі носять маски. А львів’янин був без маски.

Проте, шановні львів’яни у в казані історії, містяться ще цікаві події, що заторкують високі щаблі «судової та правопохоронної влади».
Про це читачів ми ознайомимо в наступних рубриках.

Отож шануймося, ми того варті.

Verum Sergey / Сергій Верум

Опубліковано в Переглядів: